Pagina 30 din 31

Re: Cric central

MesajScris: Dum 27 Dec, 2015 8:19 pm
de Constantin
Salut, tocmai ti-am trimis si eu o comanda pt o bucata. Te saluta Sibiul si... La multi ani!!!

Re: Cric central

MesajScris: Mar 29 Dec, 2015 6:50 pm
de Constantin
Multumesc Flavius. A ajuns azi cricul, arata foarte bine si pare strong. Inca nu il montez pana nu gasesc un atelier incalzit ca sa schimb si bujiile si altele, dar sunt sigur ca se va potrivi de minune.
Imi pare rau numai de banii aruncati la curier, adica 25% din munca ta s-au dus pe transport...
Apropo' , vezi lista actualizata a contactelor transalpistilor in topicul cu harta si localizarea..

Re: Cric central

MesajScris: Sâm 06 Aug, 2016 5:29 am
de emilian.narcis
Salut Flavius,

Mai ai un cric central pentru un Transalp 600 model '97?
As vrea sa comand si eu unul.

Merci.

Re: Cric central

MesajScris: Mie 14 Iun, 2017 7:13 am
de freeenduro
Bineinteles ca mai avem. Momentan in jur de 30 buc. proaspat scoase din productie. Pretul ramane acelasi - 150 RON.
Cricul vine cu Ax. Arcuri, daca nu gasiti prin piata la rusi ve-ti gasi pe site la Achimoto.

Re: Cric central

MesajScris: Mie 14 Iun, 2017 4:23 pm
de cristopulis
Atentie dle. Flavius. Cricul cumparat are o problema ...si anume...bratul pe care apesi pentru a ridica motorul pe cric este sudat sub un unghi gresit. Din acest motiv in momentul in care se aseaza sta de fapt pe acel brat si pe celalalt picior m, motiv pentru care motorul sta intr-o parte ( chiar se rastoarna daca nu pun ceva sub acel picior ). Bratul de apasare trebuia curbat sau sudat sub un unghi mai mare.

Re: Cric central

MesajScris: Lun 19 Iun, 2017 9:31 pm
de freeenduro
Stiu Cristopulis. Am remediat problema ! :givemebeer

Re: Cric central

MesajScris: Mie 21 Iun, 2017 2:52 pm
de nando
Asta nu este nimic pe langa modificarile pe care le-am facut eu: arcul primit era prea lung sau urechea sudata in locul nepotrivit asa ca am mutat urechea vreo 3cm mai jos (defapt am construit alta), am inaltat cricul cu 1 cm pentru ca imi atingea cauciucul pe jos ( foarte putin dar atingea si trebuia sa gasesc un loc perfect drept ca sa pot invarti roata ),iar talpicile cricului nu sunt facute corect adica nu au acea curbura care sa te ajute sa ridici mobra mai usor, am scurtat opritoarele pentru ca erau prea lungi si cricul era inestetic de jos si atingeam cu el in offroad ( s-a putut urca foarte mult cu el si sa ramana 1 cm fata de catalizator sau ce o fi acolo ) iar ce nu am putut face si ma enerveaza cel mai mult este ca nu o pot pune pe cricul central fara sa dau la oparte cricul lateral, deci practic cricul lateral loveste si blocheaza bratul de apasare a cricului central ( singurul avantaj ) este ca daca mergi cu viteza pe un drum foarte denivelat cricul central nu se mai misca/topaie fiind tinut de cricul lateral. Daca vreti pot dovedi cu fotografii. Mai bine ceri 200 roni pe cric si rezolvi toate problemele, mie daca imi povestea cineva ce am scris eu mai sus nu il camparam nici macar cu 100 de roni.

Re: Cric central

MesajScris: Mie 21 Iun, 2017 3:35 pm
de freeenduro
Daca eu aveam atatea probleme cu el sunam si se schimba sau se remedia problema pe cheltuiala mea.
Iminpare rau sa aud de aceste probleme.
Oferta e deschisa!! Trimite-l inapoi si primesti altul nou fara problemele mai sus enumerate.

Re: Cric central

MesajScris: Mie 21 Iun, 2017 3:52 pm
de nando
Am sunat si nu prea am fost crezut, mi-a spus ca o sa verifice si o sa revina cu telefon dar..... iar dupa un timp m-am apucat de modificari, am cumparat doua ridicate personal ( sotia ca era prin zona ) iar prietenul meu cu Transalpul de 600 la vandut pentru ca nu a fost de acord cu modificarile. Daca mi se propunea inlocuirea lui nu mai scriam ce am avut de spus, oricum sunt dispus la inlocuirea lui cu unul facut corect , lasa-mi te rog un nr. de telefon sa vorbim.

Re: Cric central

MesajScris: Mie 21 Iun, 2017 6:07 pm
de freeenduro
0723188707

Re: Cric central

MesajScris: Joi 22 Iun, 2017 6:36 am
de mihai
Hai mai... si eu am avut cam aceleasi "probleme" cu cricul... da nu e chiar asa grav.... :raining

Dupa ce l-am prins in bolt am vazut ca arcurile sunt prea lungi... asadar am scurtat arcurile.... (e al naibi de greu sa le tragi la loc pe urechea lor de prindere)
Dupa ce am reusit sa pun arcurile am vazut ca sta prea jos cand e ridicat(urechile alea distantier erau prea lungi) Asadar fara sa il mai dau jos, cu mobra pe cricul central am taiat cate putin din ele pana am ajuns la rezultatul dorit - cam la 1 cm de "catalizator". (maxim 10 minute) (apoi dat cu o pensula cu un pic de vopsea unde am taiat)

Adevarat ca cricurile ridicate au o ordine - cric central si apoi cel lateral. Si da, daca vreau sa pun mobra pe cricul central trebuie coborat cel lateral prima data.

Totusi mi se pare ca am facut o investitie super buna. La tot felul de lucrari (roti, furci, diverse cablaje, lant, etc) m-a ajutat enorm sa stea mobra dreapta.
Cu inaltimea la care e ridicata mobra nu am avut probleme(aici probabil depinde de uzura din bratele suspensiei si de amortizor). Sta roata din spate vreo 2-3 cm deasupra soloului (pe beton drept)... si cam asa mi se pare normal, ca doar nu trebuie sa pluteasca...

Pentru mine e un lucru f bun... dar mi se pare util pentru diverse etape de intretinere. In conditii normale de circulat/ utilizat mobra tot cel lateral il folosesc ca nu am nici un chef la fiecare oprire sa hamalesc sa ridic animalu'.

Poate cine a incercat un cric de 200+ euro (gen cum se gasesc pe louis) ne poate spune daca alea ridica singure mobra, sau ofera cai putere in plus... :wheelie

Re: Cric central

MesajScris: Joi 22 Iun, 2017 2:22 pm
de nando
Daca ar fi fost mai multi care ar fi spus de lucrurile astea marunte poate Flavius modifica proiectul dar el de unde sa stie. Probabil lumea zice ca la banii astia merge si asa.

Re: Cric central

MesajScris: Vin 23 Iun, 2017 6:22 am
de mihai
Nu stiu de ce... dar am impresia ca nu la toata lumea se intalnesc aceleasi probleme... poate exista mici diferente si la mobre... in functie de anul de fabricatie, sau de ziua saptamanii... :cofee

Ce-i drept cei mai multi se asteapta sa desfaca un ambalaj si sa se potriveasca totul perfect... Nu zic ca e rau... dar nu totul pe lumea asta e LEGO...

Cu plusuri si minusuri eu sunt fericicit ca am facut alegerea asta, si ii multumesc lui Flavius ca mi-a oferit o varianta pe care sa mi-o pot permite. 180-200 euro sigur nu dadeam pe fierul ala... mai bine caram cu mine o buturuga pe care sa proptesc mobra... :beer

Re: Cric central

MesajScris: Vin 23 Iun, 2017 6:38 am
de freeenduro
Am observat si eu ca sunt mici diferente. Eu am probat absolut toate cricurile pe unTransalp xl 650v. Totul a fost ok.
Oricum, la peste 300 buc vandute sa am probleme. U 5-10 buc.... eu ma declar destul de multumit.
O vara frumoasa tuturor. Si bineinteles ne vedem la ITR 2017. Ptr doritori pot aduce cricuri si acolo. Anul acesta vin cu masina.

Re: Cric central

MesajScris: Vin 23 Iun, 2017 1:28 pm
de nando
mihai scrie:Nu stiu de ce... dar am impresia ca nu la toata lumea se intalnesc aceleasi probleme... poate exista mici diferente si la mobre... in functie de anul de fabricatie, sau de ziua saptamanii... :cofee

Ce-i drept cei mai multi se asteapta sa desfaca un ambalaj si sa se potriveasca totul perfect... Nu zic ca e rau... dar nu totul pe lumea asta e LEGO...

Cu plusuri si minusuri eu sunt fericicit ca am facut alegerea asta, si ii multumesc lui Flavius ca mi-a oferit o varianta pe care sa mi-o pot permite. 180-200 euro sigur nu dadeam pe fierul ala... mai bine caram cu mine o buturuga pe care sa proptesc mobra... :beer

Dar faptul ca cele doua cricuri se lovesc intre ele cred ca este o problema generala.